yoga københavn

English

Book en plads

Klik på log ind i menuen ovenfor, opret en profil og/eller log ind, gå derefter til priser og køb det medlemskab, som passer bedst til dine behov. Reserver plads på din favoritklasse via skema og mød op mindst 10 minutter før, klassen starter. Husk at checke ind.

 

 

 

Hatha yoga | Drop-ind

Klassebeskrivelse

Yoga for begyndere, let øvede og øvede. Klasserne indeholder altid åndedræt, bevægelse og afspænding, men det specifikke indhold kan variere fra gang til gang og afhængigt af, hvem der underviser: 

  • Anns klasser vil du komme ned i tempo og blive grundigt instrueret med Iyengar-inspireret præcision.
  • På Heidis fredagsklasse laver vi masser af lækre bevægelser og stræk for hofter og ryg. Vi har ofte fokus på skuldre, af og til nakke, og arbejder på at slippe stress og de spændinger, der måtte have sat sig i løbet af ugen. Klassen bærer præg af at ligge fredag eftermiddag, og derfor starter vi stille og roligt, laver lidt stående stillinger så vi får varmen, arbejder lidt med styrke, derefter flere lækre stræk for kroppen, og så slutter vi af med en skøn afspænding. Klassen er for dig, der gerne vil slippe din arbejdsuge og har brug for at lande i dig selv inden weekenden.
  • På Irenes klasser vil du møde en legende udforskning af bevægelighed og balance. Hver klasse starter med at lande sammen i stilhed. Stående, siddende eller liggende. Lade åndedrættet falde til ro og langsomt tune ind på kroppen. Så lader vi bevægelse vokse ud af stilhed. Bløde, bølgende, cirkulære bevægelser. Vi leger med elementer fra biomekanik, qi gong og yoga for at genopdage vores kropslige intelligens, vores forankrede sind og glæden ved livets cyklusser. Pauserne er lige så vigtige som bevægelse, når vi kultiverer evnen til at sanse ind. Nogle klasser kan have fokus på styrke og balance og være fysisk udfordrende, men aldrig indviklede og avancerede, og der vil altid være mulighed for variationer. Klasserne er for alle, som har lyst til at undersøge balance mellem bevægelse og stilhed. Vi slutter af med restorative stillinger med fokus på åndedrættet og en liggende afspænding. 
  • Lone (beskrivelse på vej)

Hatha yoga er velegnet for dig, som tidligere har gået til Gravidyoga og/eller Mor & baby yoga hos os.


Gravid?
Læs om yoga og graviditet her, før du melder dig til.

 
Indtast venligst din mailadresse og dit password
Email
Password
 
 
Indtast venligst din mailadresse, så sender vi dit password i en email
Email